Grilltändare

Vi har investerat i en Weber grilltändare. Jag måste erkänna att jag var lite skeptisk till en början, men gud vilken fantastisk grej detta var! Man vänder den upp och ner och stoppar in ett par ihopknölade tidningssidor, sedan vänder man den rätt väg, fyller på med briketter och tänder på undersidan. Efter inte fullt tjugo minuter såg det ut som på bilden ovan, och detta utan tändvätska eller annat hockus pockus. Sen häller man över sina briketter i grillen. Rekomenderas starkt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud va kul att höra att det funkar, har nämligen köpt en till maken i födelsedagspresent (+ webergrill med) Det är ju inte utan risker är jag medveten om, tänker pa Fredde i Solsidan...

Fast jag gillar ju grillat...

2011-05-02 @ 07:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0